מאווררי תקרה תעשייתיים – בחירה חשוב מאין כמותה

0
921
מאווררי תקרה תעשייתים
קרדיט PIXABAY
איוורור איכותי הוא חלק מאיכות החיים של העובדים במבני תעשייה גדולים, אבל לא פחות חשוב מכך יכולה להיות לו השפעה מכרעת על נושאי בטיחות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על איוורור מבני תעשייה

סביבת עבודה נוחה ונעימה היא חלק בלתי נפרד מעובדים מרוצים. כידוע, עובדים מרוצים עובדים טוב יותר, התוצרים שהם מייצרים איכותיים יותר וגם האנרגיה סביבם חיובית יותר, מה שתורם לאווירה הכללית במקום. יחד עם זאת, עבודה במבני תעשייה ענקיים היא לא תמיד עניין פשוט וקל לעשייה, בטח לא בתקופות של מזג אוויר קיצוני. על כן, חשוב מאוד לשים לב לנושא המיזוג והאיוורור במבני תעשייה.

כדי לעשות כן, מוצעים כיום מגוון רחב של מאווררי תקרה תעשייתיים. לכל אחד מהם גודל ועוצמה שונה, כך שהם יכולים להתאים למבנים קטנים באופן יחסי כמו מוסכים וגם להאנגרים ענקיים, אשר בתוכם מאוחסנים מטוסים, למשל.

מאווררי תקרה תעשייתיים בנויים כך שהם יצליחו לערבל את כל האוויר במבנה התעשייתי, מהרצפה ועד התקרה. המשמעות היא שגם אם יש עצם עצום בגודלו, לדוגמא מטוס, עדיין האוויר יוכל להתערבל ולייצר טמפרטורה נעימה לשהייה ולעבודה. כיוון שלרוב במבני תעשייה העבודה כוללת גם פרמטר פיזי, הרי שערבול האוויר הוא נושא חשוב מאין כמותו.

חשיבות נוספת שיש למאווררי אוויר תעשייתיים היא לצמצם מצבים של החלקה. הסיבה לכך היא שהלחות הגבוהה שיש במבנים תעשייתיים עלולה להצטבר על הרצפה ולגרום להחלקות ולפגיעה פיזית של העובדים. פגיעה זו עלולה להגיע גם משילוב של עייפות, אשר גם היא יכולה בחלקה להיגרם מטמפרטורה גבוהה מידי במבנה.

זאת ועוד, בחורף ובקיץ ההפרשים בין הטמפרטורה בתחתית ההאנגר לבין זו שבחלקו העליון יכולים להיות גדולים מאוד. התקנה של מאווררי תקרה תעשייתיים יוצרת איזון בין האוויר הקר לבין האוויר החם ושומרת על טמפרטורה קבועה ויציבה בהאנגר התעשייתי. העובדה הזו מאפשרת לעובדים לעבוד בנוחות ולייצר תפוקה גבוהה ואיכותית גם בעונה החמה וגם בעונה הקרה של השנה.

מעבר לנושא הבטיחות בעבודה, איכות האוויר והשמירה על עירנות העובדים, מאווררי תקרה תעשייתיים מאפשרים גם חיסכון אדיר בהוצאות חשמל ובעלויות תחזוקה שוטפת. צריכה החשמל של המאווררים נמוכה באופן משמעותי בהשוואה למערכות מיזוג אוויר ובנוסף עלויות התחזוקה השוטפות הן שוליות. השילוב של שני הגורמים האלה הופך את התקנת המאווררים להשקעה חסכונית שתשרת את העובדים במשך שנים רבות.

אם עד היום אתם עושים שימוש במאווררי רצפה או משלמים אלפי שקלים מידי חודש על מיזוג מבנה התעשייה, הגיע הזמן לשנות את התמונה. בדקו איזה מאווררי תקרה תעשייתיים יכולים לענות על הצרכים שלכם וצאו לדרך חדשה שבה כל הצדדים יוצאים נשכרים: העובדים, הדרג הניהולי וכמובן גם איכות הסביבה. נוסחה מנצחת כבר אמרנו?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here